Sikerfejlesztes.hu – üzleti és marketing megoldások

Hogyan adj értelmet Facebook oldaladnak?

rendhagyó workshop a stratégiai tervezésről

Gondolkodni hívlak a közösségi médiáról. Egy gyakorlatias és összefüggéseket-felfedező 4 órás workshopra, ahol arról tudhatsz meg fontos dolgokat, hogyan fordíthatod hasznodra az online közösségi kommunikációs terek sokszor meglehetősen igazságtalannak és kiszámíthatatlannak tűnő világát. Úgy is mondhatnám, ez a képzés a közösségi média-megjelenéseid stratégiai tervezésében ad nélkülözhetetlen gondolkodási mankókat.

 

Mit posztoljunk a Facebook-on? (És Instagram-on, Youtube-on, stb.)

Ha fontos vállalkozásod számára a közösségi kommunikáció, vagy fejlődést szeretnél ebben, akkor jó eséllyel Te először ezt a kérdést teszed fel magadnak. Ez egy jó kérdés! Csak nem az első, hanem gyakorlatilag az utolsó egy olyan tervezési munkában, amely azt a célt szolgálja, hogy a márkád vonzóvá válhasson a közösségi térben, és sok-sok ember figyelmét megragadva ezt az érdeklődést később bevételekre válthasd. Ez a workshop a teljes tervezési folyamatot mutatja be azért, hogy a fő kérdésedre, hogy mit is posztolj, már nagyon könnyű legyen választ találnod!

 

Mik a közösségi médiatervezés főbb állomásai – avagy mi a workshop tematikája?

  1. Márkaértékeid és márkaképed azonosítása

  2. Versenyelőnyeid meghatározása

  3. Üzleti stratégiád felvázolása

  4. Marketingstratégiád kialakítása

  5. Online marketingstratégiád megalkotása

  6. Közösségi média stratégiád összegzése

  7. Közösségépítési stratégiád kigondolása

  8. Online tartalomszolgáltatási célcsoportjaid kijelölése

  9. Közösségi médiakoncepciód összeállítsa

  10. Közösségi média tartalmaid megtervezése

 

A Sikerfejlesztés 4 órás workshopján ezeken az állomásokon megyünk végig, személyre szabottan, interaktív formában. Ehhez előzetesen egy részletes felmérést kell kitöltened, mert a workshopon így adhatok cégedre szabott válaszokat és ötleteket.

Ha ennél többre vagy kíváncsi, nézd meg ezt a videót!

 

Mire való ez a workshop?

  • Arra, hogy megérezd, mi a dolgod nyereségorientált vállalkozóként a közösségi médiával.

  • Arra, hogy megértsd, mit hozhatsz ki valójában a közösségi média-megjelenéseidből.

  • Arra, hogy megtanuld, hogyan építsd fel tudatosabban a közösségi média-megjelenéseid.

 

Mire nem való ez a workshop?

  • Nem arról lesz szó, milyen közösségi-média hirdetési stratégiákat válassz.

  • Nem arról lesz szó, hogyan menedzseld közösségi-média hirdetéseid.

  • Nem arról lesz szó, hogyan gyárts vizuális tartalmakat.

 

Kinek való ez a workshop?

  • Azoknak, akik cégükkel, márkájukkal tudatosan akarnak kommunikálni a közösségi médiában.

  • Azoknak, akik cégük közösségi média-megjelenéseivel hatékonyan akarják támogatni eladásaikat.

  • Azoknak, akik befektetésként kezelik a közösségi média-megjelenéseik fejlesztését, vagyis van: erőforrásuk, idejük és pénzük fejleszteni ezt a területet.

 

Kinek nem való ez a workshop?

  • Azoknak, akik a közösségi média-kommunikációjukkal elért eredményeikkel már elégedettek.

  • Azoknak, akiket jobban foglalkoztat most az online hirdetésmenedzsment, mint a beszédtéma-adás és a közösségépítés.

  • Azoknak, akik bármilyen okból még nem tudnak belátható időn belül érdemben befektetni közösségi média-megjelenéseik fejlesztésébe.

 

Érdekel? Hát jelentkezz!

A Hogyan adj értelmet Facebook oldaladnak? workshop 2020. május 16-án, szombaton lesz Szegeden. A program 14-18 óráig tart, a részvételi díj 24.000 Ft+Áfa. A workshopon a résztvevők száma limitált, összesen 12 hely van! A részvétel feltétele a díjfizetés mellett az előzetes üzleti és kommunikációs felmérés kitöltése.

Érdeklődésed az alábbi adatok megadásával és elküldésével jelezheted! Ha megtetted, visszaigazolást kapsz, majd – amint összeáll a végleges létszám – részletes tájékoztató levelet minden fontos információról, illetve megkapod az előzetes felmérés kérdéssorát is!

Megismernél? Küldj üzenetet!

Ha ingyenes tanácsadást kérsz, kattints, és töltsd ki az előzetes kérdőívet!

Ingyenes tanácsadást kérek!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban