Hogyan gondolkodj az üzleti tervezésről?
Hogyan gondolkodj az üzleti tervezésről?
Fejlődni akarsz vagy tüzet oltani? Hogy mit szeretnél, az talán nem kérdés, de az jó eséllyel igen, hogy a sikereid fejlesztéséhez van-e elég időd, figyelmed, felkészültséged, kockázatvállalási hajlandóságod, és persze pénzed. És ezekből a legkönnyebben megszerezhető a pénz… Ám, ha fejlesztesz, többet és jobbat akarsz, nem mindegy, hogyan vágsz neki az útnak az ismeretlenbe. Nézd meg a videót, hogy elgondolkodhass, a Te cégedben hogyan alkalmazhatók az üzleti tervezés alapösszefüggései!
A legfontosabb, hogy az üzleti terv önmagában semmi, de a jó üzleti tervezés: minden! Ez ad választ minden olyan kulcskérdésre, ami eldöntheti, vállalkozásod, új üzleti projekted sikeres lesz-e. A jó üzleti tervezés összegzése az üzleti stratégia és ebből a tervezési folyamatból vezethető le például a márkastratégia, a marketingstratégia, az ügyfélkezelési stratégia, az árazási és értékesítési stratégia, a kommunikációs és HR-stratégia. Ha az üzleti tervezés rendben van, szinte minden rendben van!
Ha meg kell jelölni, hogy szerintem mi a kulcskérdés egy üzleti tervezésben, akkor azt mondanám:
Hogyan szerezhető olyan bennfentes tudás, ami valódi üzleti lehetőséget eredményez?
Mielőtt feltennéd magadnak ezt a kérdést, hadd fogalmazzam meg, mit értek bennfentes tudás alatt. Bennfentes üzleti tudás az, amit Te vagy csak kevesen tudnak, vagy amit Te vagy csak kevesen értelmeznek úgy! Ilyen lehet, ha többet tudsz a termékedről, szolgáltatásodról, a piacodról, a célcsoportjaidról, mint mások. Ez a tudás tehet ugyanis alkalmassá, hogy komolyan vehető üzleti stratégiát alkoss, vagy másképpen mondva: olyan vállalkozást építs, ami jelentős üzleti sikerekre hivatott.
MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!
2019.12.21.
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban