
Hogyan nézz szembe a koronavírus-válsággal?
Fókuszálj arra, amit mi, vásárlók érzékelünk!

Miről szól a jó célcsoport-meghatározás?
Nekem arról, hogy mélyebben, jobban, gondolkodva.

Szeretnél bekerülni a médiába? És a média szeretné, hogy bekerülj?
Nem mindegy, hogyan teszed fel a kérdést, ha hírverést akarsz!

Hogyan keress több pénzt? Tedd élménnyé a vásárlást!
Egy vagy a sok közül, vagy az az egy a sok közül? Ezt mi, a vásárlóid fogjuk eldönteni.

Szabó Lőrinc: Különbéke
Ha tudtam volna régen, amit ma már tudok…

Hogyan gondolkodj a közösségi médiáról?
Ne eladni akarj a közösségi médiában. CSAK csábítani!

Hogyan gondolkodj a marketingstratégiáról?
Megérted-e a vásárlód? Megérted-e, hogy nem ugyanazt akarja, mint Te?

Hogyan gondolkodj a versenyelőnyről?
Elsőnek lenni nem mindig jó. Előnyben lenni mindig az.

Hogyan gondolkodj az üzleti tervezésről?
Mit akarsz? Mit tudsz? Mit nem? Összegezz és formálj stratégiát!

Hogyan gondolkodj a márkaépítésről?
Nem neked van szükséged márkaépítésre, hanem a vásárlódnak.

Miért van ez az egész?
Tudd meg, miért szeretek játszani a Sikerjátszótéren!
Megismernél? Küldj üzenetet!
Ha ingyenes tanácsadást kérsz, kattints, és töltsd ki az előzetes kérdőívet!
Ingyenes tanácsadást kérek!„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban