
Kikre van szükséged, ha új honlapot akarsz?
Hiába szeretnéd, hogy a honlap-fejlesztőd mindent tudjon. Magyarázó!

Mit tehetsz most?
Általános üzleti túlélőtippek a mélyülő válságjelenségek közepette.

Miért nehéz megbízni egy marketingesben?
Mert mit is vársz egy marketingestől? Rövid bizalmi útmutató.

Mire jó a marketing audit?
Avagy miért éri meg időről időre felülvizsgálnod a marketinged.

Ki lesz a kulcsembered, ha szintet akarsz lépni mikrovállalkozóként?
Hogyan érdemes operatív vezetőt, projektvezetőt, helyettest keresned?

Hogyan gondolkozz a médiastratégiáról?
Nem mindenkinek való a média. De ha be akarsz kerülni, csináld jól!

Hogyan választjuk egymást?
Hogyan döntesz? Ismerd meg az egyik soha ki nem mondott titkot!

Hogyan éri meg beszélned a nehézségeidről?
Ne hidd, hogy a vásárlóid mindig csak tökéletesnek akarnak látni.

Mi a legértékesebb egy befektetőben?
Tőkére hajtasz? Egy befektetőnek nem a pénze lesz a legértékesebb.

Milyen tudás IS kellene a marketingesednek tőled?
Avagy miért beszélgess el gyakrabban azokkal a cégednél, akik eladnak.

Ki az az éned, aki vállalkozik?
Avagy miért fontos tisztán látnod, hogy ki vagy és mit akarsz a vállalkozásodtól.

Miért kövessem be a Facebook oldalad?
Te világos választ adsz erre a követőidnek? A közösségépítés fő elvei.

Miért keresel marketingest, ahelyett, hogy csapatot keresnél?
Egy embertől vársz csodát? Tudd meg, miért kötsz kompromisszumot.

Miért fontos a jó megjelenés?
Digitális és nyomtatott vizuális öltözködési tanácsok cégeknek.

Miért posztolj rendszeresen Facebook oldaladon?
Ha már elkezdted, csináld, mert ez is fokmérője céged hitelességének.

Weöres Sándor – Nem szándékom
A Magyar Költészet Napjára. Mert a művészet és az üzlet is összefügg.

Hány partnered ajánl rendszeresen téged?
Ugye Te is elfelejtesz a marketingedben célcsoportként tekinteni a partnereidre?

Hogyan érezhetné jobban magát a vásárlód?
Egy kérdés, amit AHELYETT tehetsz fel, hogyan növelhetném az eladásaimat.

Hogyan alkoss reklámszlogent?
Egy jó ötlet nem csak úgy jön. Elő kell készíteni, hogyan érkezzen.

Miért több a reklámkampány, mint a hirdetés?
Nem, nem úszhatjuk az értékesítés-növelést meg csak hirdetésekkel.

Miért fontos a marketingszöveg?
A kép odavonz, a jó szöveg közelebb hoz és cselekvésre sarkall.

Hogyan lesz jobban igazad? (Ne legyen.)
Tudj meg többet arról, hogyan működik az igazságunk.

Sikerinterjú Kopilovic Erzsébettel
„A megváltozott körülmények között is tudtuk hozni a tőlünk megszokott minőséget.”

Miért baj, ha nem ismered elég jól azt, akinek eladsz?
Ne előfeltevésekre alapozz, ha vállalkozol.
Sikerinterjú Fuisz Marióval
„Egy jó fotó mindig kiváló eszköz a vásárlói elköteleződésben.”

Hogyan beszélj a nehézségeidről?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Nemeskéri Mónikával
„A jó virtuális asszisztens sokkal több, mint egy titkárnő.”

Miért Téged válasszalak?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Pap Viktorral
„Ne csak kihívásaink, hanem azokra adott válaszaink is legyenek.”

Mi sikerüljön 2022-ben?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Te mit kérdeznél Jézustól, ha odaülhetnél mellé egy szép meleg nyári napon?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Laczi Ferenccel
„A jó alapanyagnál egy fontosabb dolog van talán: a kivitelezés.”

Mi mozgatja a világot?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Hortolányi Gáborral
„Mindig kérdéses, hogy a befektetés a közösségi médiába mennyire térül meg.”

Te mit kérnél a Mikulástól?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Andricza Zsuzsannával
„Ez a közösség jóval több, mint ami a felszínen érzékelhető.”

Mikor hasznos a panaszkodás?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Bihari Gáborral
„Ma már egyre több impulzus kell, hogy vásároljunk.”

Mikor jegyezhetnek meg téged?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Bende Gáborral
„Ha a közönségedre fókuszálsz, a sikergyár működik. Így működik.”

Mire vagy igazán büszke?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Kelemen Józseffel
„Ahhoz, hogy jó munkát végezhessünk, világos koncepcióra van szükség.”

Mi a legegyszerűbb módja, hogy megelőzd a konkurenciád?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Vékonyné Fizel Nikolettel
„Mindennek a kulcsa az élmény, ami mesélhető lesz. És ez megtervezhető.”

Mit tanulhatsz a régmúlt idők embereitől?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Bessenyei Zsolttal
„Egy weboldal legyen intuitív, magától értetődő a felhasználó számára.”

Hogyan szereznél 1 milliárd forintot?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Kiss Gergellyel
„Sok vállalkozás a boltbezárásokkal döbbent rá arra, hogy egyetlen lábon áll.”

Mi a legnagyobb üzleti csapda?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Perneczky Reginával
„Az emberek szeretik érezni, hogy törődnek velük akár egy új üzletben is.”

Hol van helye a csodavárásnak a marketingedben?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Nacsa Norberttel
„Egyszerre kell klasszikus rádiót csinálni és a TikTokon működni.”

Miért beszélnének rólad?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Sikerinterjú Kovács Péterrel
„A járvány változásokat hozott, és a változások is felgyorsultak.”

Miért a miért a legfontosabb?
Egy kérdés és egy válasz, hogy továbbgondolhasd!

Hogyan nézz szembe a koronavírus-válsággal?
Fókuszálj arra, amit mi, vásárlók érzékelünk!

Miről szól a jó célcsoport-meghatározás?
Nekem arról, hogy mélyebben, jobban, gondolkodva.

Szeretnél bekerülni a médiába? És a média szeretné, hogy bekerülj?
Nem mindegy, hogyan teszed fel a kérdést, ha hírverést akarsz!

Hogyan keress több pénzt? Tedd élménnyé a vásárlást!
Egy vagy a sok közül, vagy az az egy a sok közül? Ezt mi, a vásárlóid fogjuk eldönteni.

Szabó Lőrinc: Különbéke
Ha tudtam volna régen, amit ma már tudok…

Hogyan gondolkodj a közösségi médiáról?
Ne eladni akarj a közösségi médiában. CSAK csábítani!

Hogyan gondolkodj a marketingstratégiáról?
Megérted-e a vásárlód? Megérted-e, hogy nem ugyanazt akarja, mint Te?

Hogyan gondolkodj a versenyelőnyről?
Elsőnek lenni nem mindig jó. Előnyben lenni mindig az.

Hogyan gondolkodj az üzleti tervezésről?
Mit akarsz? Mit tudsz? Mit nem? Összegezz és formálj stratégiát!

Hogyan gondolkodj a márkaépítésről?
Nem neked van szükséged márkaépítésre, hanem a vásárlódnak.

Miért van ez az egész?
Tudd meg, miért szeretek játszani a Sikerjátszótéren!
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban