Miért posztolj rendszeresen Facebook oldaladon?
Van nagyon sok iparág, ahol a vállalkozók a közösségi médiás megjelenéssel nehezen tudnak mit kezdeni. Ha az ügyfeleik kevésbé találhatók meg ott, nem kínálja a Facebook, az Instagram a hatékony értékesítés-ösztönzést, akkor rövid időn belül jól el is hanyagolódik a posztolás. És ez hiba!
Számos esetben egy cégnek nincs is igazán keresnivalója a Facebook-on. Nem ott éri el az ügyfeleket, komoly követőbázist nehéz kialakítania, és ha van is oldala, mert azt gondolták egyszer, „ez kéne, a konkurenciának is van”, azt jóformán a családtagok, a barátok és a kollégák, meg azok családjai és barátai követik. Ilyen sikertelenség-élmény mellett tényleg nem jut idő, figyelem a közösségi médiára, elmaradnak a bejegyzések, van, hogy 1-2 évvel ezelőtti az utolsó poszt, vagy egyszerűen csak keveseket érdeklő hírek vannak rossz minőségű képekkel, videókkal.
Ám jó, ha tudod: ha van közösségi oldalad bármelyik felületen, azt nézhetik is!
Leendő ügyfeleid, meglévő vásárlóid, érdeklődőid. Akik nem, vagy nem úgy ismernek, ahogyan szeretnéd. Ha rápillantanak a Facebook vagy Instagram oldaladra, és ott nem azzal a pozitív képpel találkoznak, amit egyébként a való életben a céged sugallni tud, akkor a megítélésük minimum vegyes lesz. Hiszen mit gondoljanak a cégedről, ha egy egyszerű Facebook oldalt sem tudsz normálisan üzemeltetni? (Abba nem gondolnak bele, hogy ilyet kialakítani és fenntartani idő, figyelem, pénz és rendszeres munka.) Rendszeresen gondoznod a közösségi médiás oldalaid, ha már megjelentél, nem azért kell, mert az kimutatható sikert hoz, hanem hogy megelőzd azt, hogy kételyek alakuljanak ki a leendő vásárlóid fejében.
2022.04.17.
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban