Miről szól a jó célcsoport-meghatározás?

Nekem arról, hogy mélyebben, jobban, gondolkodva. Vagyis kiaknázatlan lehetőségekről, amiknek a kiaknázásához nagyon-nagyon nagy részt alapos kutatómunkán, és kisebb részt emberismereti ráérzéseken keresztül vezet az út. Ha a célcsoportokkal – a vevőid, ügyfeleid valódi megismerésével – nem önigazolásként bánsz, hanem élő valamivé akarod tenni ezt a munkát az üzleti folyamataidban, akkor irdatlan sok pénzt és időt takaríthatsz meg!

MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!

2020.01.03.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban