Mikor hasznos a panaszkodás?
Ne Te panaszkodj, hanem hallgasd meg és ismerd meg a panaszkodásokat a Te vállalkozásod piacán! A vásárlók panaszkodásai, a nehézségeik, a vevőid kedvetlenségei, negatív érzelmei mind-mind hozzátartoznak ahhoz a képhez, amit meg kell ismerj róluk, hogy minél könnyebben találd meg velük a közös nyelvet. Mert ha a vásárlóid téged, a márkád magukénak érzik, könnyebb lesz eladnod. A pozitív érzelmekre épülő közös érzések, élmények, vélekedések mind fontosak, de ne feledd, panaszkodni még mindig jobban tud a magyar, mint boldognak lenni.
2021.11.28.
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban