Mire vagy igazán büszke?

Érzelmek és történetek – ezek a legfontosabb építőkövei egy márkakép formálásának. Azért van ilyenekre szükséged, mert ezekkel válhatsz morzsánként még megbecsültebbé, még szerethetőbbé a piacodon! Ez olyan, mint amikor megkérdezzük a másikat: hogy vagy? És legalább egy kicsit úgy is teszünk, mintha érdekelne a válasz. Ha a közönséged érzelmi bevonását marketinged részévé teszed, szépen lassan előnybe kerülsz azokkal szemben, akik csak kiszolgálják az ügyfeleiket.
 

2021.11.14.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban