Hogyan gondolkodj a márkaépítésről?

Hogyan gondolkodj a márkaépítésről?

Először is, gondolkodj! Mert egyfelől ez az a terület, amivel hosszú távon biztosíthatod vállalkozásod, projekted sikerfejlesztését, másfelől meg az, ahol aztán baromi sok pénzt tudhatsz elkölteni feleslegesen, pusztán önigazolási céllal. Nézd meg a videót, hogy elgondolkodhass, a Te cégedben hogyan alkalmazhatók a márkaépítés alapösszefüggései!

A legfontosabb: nem neked van szükséged márkaépítésre. Hanem a vásárlódnak, hogy megnyugtató üzleti döntést hozzon. Ha ezt megérted, és a márkaépítést a legértékesebb vevőid vágyott márkaképéhez tudod és akarod igazítani: nyertél! Értékes vásárlókat, versenyelőnyt, személyes ajánlásokat. A jó márkaépítés egy irányba terel mindent: termék- és szolgáltatásfejlesztést, marketinget, kommunikációt, értékesítést, ügyfélkapcsolatokat.

Jó márkát alkotni bonyolult építkezés, ezért nem mindegy, hogyan indulsz el. A kulcskérdés szerintem ez:

 

Milyen képet kell felépíteni magamról a vásárlóim körében ahhoz,

hogy az üzleti céljaimat a leghatékonyabban érjem el?

 

Ha ezt a kérdést felteszed a márkádról magadnak, könnyebben, visszafelé haladva építhetsz fel olyan befolyásolási pontokat a marketingben, értékesítésben, ügyfélkapcsolatokban, ahol eredményesen formálhatod a márkaképet, a vásárlói döntést. Mert a célod a márkaépítéssel nem lehet más, mint az eladásösztönzés, a vásárlói élmény felépítése és a versenyelőny láttatása.

MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!

2019.12.21.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban