Hogyan keress több pénzt? Tedd élménnyé a vásárlást!
Egy vagy a sok közül, vagy az az egy a sok közül? Ezt nem te, hanem mi, a vásárlóid fogjuk eldönteni. De ha megtanulod befolyásolni ezt a döntésünket, és élményt adsz, amikor nálad vásárolunk, akkor mi elégedettek leszünk, hogy jó döntést hoztunk. Te pedig elérheted, hogy mi, a vásárlóid többet költsünk nálad, újra nálad költsünk, és téged ajánljunk a barátainknak, ismerőseinknek. Ez komoly üzleti érték, és az ügyfélélmény-tervezés ezért hangsúlyos pontja a vállalkozásod fejlesztésének. De persze nem könnyű terep. Mert hiába teszel te pozitív ígéretet, azt nekünk vásárlóknak kell megtapasztalnunk, és pozitívan látnunk. Ez egy összbenyomás, ami a márkaképedből ered, úgyhogy azon is dolgoznod kell, ha vásárlói élményt tervezel.
MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!
2020.01.01.
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban