Szeretnél bekerülni a médiába? És a média szeretné, hogy bekerülj?

 

Nem mindegy, hogyan teszed fel a kérdést, ha hírverést akarsz! Mert egy jó üzleti PR-sztori mögött valójában tudatos médiastratégia-alkotás áll, ami nem a te vágyaid, hanem a média igényeinek találó kiszolgálása felől építkezik. És sok kutatás, elemzés, gondolkodás, tervezés, kapcsolatépítés és cselekvés jár vele. A médiahírverés komoly hasznot hajthat, de nem biztos, hogy neked, a cégednek ez kell. Ha igen, akkor tudd: minden híresztelés ellenére nem biztos, hogy mindig olcsó a médiába, a sajtóba bekerülni. Viszont úgy hitelesít téged, ügyed, a céged, mint a közösségi média ma még nem.

MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!

2020.01.02.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban