Miért fontos a jó megjelenés?

Nem, ez a bejegyzés nem arról szól, hogy vállalkozóként öltözz jól. Az se árt persze, de ugyanilyen fontos, hogy céged is „jólöltözött” legyen, amikor a vásárlóid találkoznak vele. Mert dolgozhatsz Te jól, nyújthatod a legkifogástalanabb szolgáltatást, és lehetnek hiper-szuper termékeid, ha elsőször nem így ítélnek meg.

 

Ha megismerkedsz valakivel, fontos az első benyomás. Következtetést vonsz le a másikról abból, ahogyan öltözik, ahogyan kezet fog, ahogyan rád néz. Aztán mehettek tovább, a benned kialakuló képre hatni fog, ahogyan beszélget veled, és ha majd együtt dolgoztok, és jobban megismered, az is formálja a másikról kialakított képed. Nos, alapjaiban pontosan így van ez, amikor az üzleti életben vásárolni megyünk. Nem ismerjük a céged, és elsőre bizony a külcsín alapján vonunk le következtetéseket.

Mert a céged megbízhatóságáról mihamarabb akarunk megnyugtató benyomást szerezni!

Ezért fontos, hogy az a vásárló, aki elkezd megismerni, ne egy tizenéves, elavult honlapon vadásszon információkat rólad, ne az évek óta nem frissülő Facebook oldaladdal találkozzon, és ne egy 1990-es évekbeli stílusú dizájn fogadja az üzlethelyiséged kirakatában. És nem az a baj, hogy ritkán költesz az üzleti megjelenéseidre, hanem az, ha ezek a felületek, ügyfél-találkozási pontok nem a valós képet sugallják rólad, és rombolják hitelességed.

Egy elavult honlap vagy design, a rendszeres kommunikáció elhanyagolása pénzben direkt módon nem mérhető, de mégis komoly veszteségeket okozhat. Mert a vásárlód könnyebben átmegy oda, akiről könnyebben azt hiheti, hogy jó választás lesz neki, még akkor is, ha csak a körítés a megfelelő, és nem az, amit az a konkurens cég kínál.

 

 

2022.04.24.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban