Hogyan alkoss reklámszlogent?
Egy jó reklámszlogen mindig fontos eleme a marketingnek, már csak azért is, mert ha vállalkozó vagy, ez számodra a tényleges értékénél is nagyobb kérdés lesz. Miért? Mert ez fejez ki legjobban téged, a vállalkozásod, az álmaid, és nagyon jó szlogent akarsz találni. De ez sosem annyira könnyű, mint ahogy azt szeretnéd. Ám van néhány gondolati kapaszkodó, ami segíthet.
Igen, jól érzed, hogy a szlogenednek ki kéne valahogyan jól fejezni a márkádat. Pontosan tudod, hogy nem kéne unalmasnak lennie, jó volna, ha megjegyezhető, ha rövid lenne, ha kellően találóan utalna vállalkozásodra. Egy szlogen többféleképpen is lehet jó, fejezheti ki azt, aki, vagy és amit akarsz a piacodon kínálni. Szlogenalkotáskor többféleképp megközelíthetjük, mit is akarunk mondani magunkról. Ezek számbavétele, tudatosabb végiggondolása máris jobban irányba állíthatja kreatív elmédet.
Most a prémium faanyagokat kínáló WoodCorner márkáján keresztül láthatsz bele a szlogenalkotásba!
Kínálatfókusz
Egy ilyen szlogen azt fejezheti ki, amit a céged kínál. Ekkor a termékeid, szolgáltatásaid pozícionálhatod önmagában vagy minősítéssel. Akkor érdemes ilyen irányt választanod, ha azt akarod, azt jegyezzék meg, amit kínálsz. Ha ez egyedibb, akkor indokolt így bemutatnod a márkád.
WoodCorner – Prémium faanyagok mindenhová!
Szakértelemfókusz
Ha úgy érzed, nem lerágott csont a piacodon és fontos előny a szakértelem azonosító megmutatása, választhatsz olyan szlogent, ami a szakértelmed tolja előtérbe. Ilyen szlogenek viszont azért gyakoriak, gondolj a mester, a doktor, a specialista szavakra a különféle szlogenekben.
WoodCorner – A prémium faanyagok szakértője!
Előnyfókusz
Mit érzékelhet a piacod a legfontosabb előnynek, ha terméked, szolgáltatásod akarja választani? Szlogened ezt is jól kifejezheti, hiszen ha megfogható szlogenszerűen, miért vagy jó választás, akkor könnyebben lesz megjegyezhető a márkád.
WoodCorner – Ilyet máshol nem találsz!
Közönségfókusz
Ha vásárlóid szívesen azonosulnak rájuk illő, lehetőleg érzelmesebb megnevezéssel, hasznos lehet ezt a szlogenedben is megjeleníteni. Ilyenkor az azonosulást segíti elő a szlogened, vagyis azt, hogy a márkád jobban magukénak érezzék azok, akiket így szólítasz meg.
WoodCorner – Prémium faanyagok otthonteremtőknek!
Viszonyulás fókusz
Van még egy fontos irány a szlogenalkotásban, amikor azt igyekezhetünk megragadni, hogy a termékeinkkel, szolgáltatásainkkal összefüggésben milyen lehet a legkedvezőbb, legelemibb pozitív viszonyulása a leendő vásárlóknak. Gyakran valós ügyfélvéleményekből jöhetnek ilyen felkiáltások, rácsodálkozások. Ezzel kínálhat márkád erősebben érzelmi kapcsolódást az érdeklődőknek.
WoodCorner – Bele lehet szeretni!
Mindegyik irány másra és másképp való. Nem mindegyik irány ad tökéletes választ, de inspirálhat, hogy megtaláld azt a szlogent, ami a legtalálóbban mondja el vásárlóidnak, ki vagy és mit akarsz! Ha elakadtál, kérj tőlem segítséget! :)
2022.03.20.
Megismernél? Küldj üzenetet!
„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”
Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban