Hogyan gondolkodj a közösségi médiáról?

Hogyan gondolkodj a közösségi médiáról?

Téged jó eséllyel az foglalkoztat: mikor, mit, hogyan és hányszor posztolj a közösségi médiában. A válasz nagyon egyszerű, csak az nem mindegy mikor teszed fel az üzleti és marketingtervezési folyamatodban. Nézd meg a videót, hogy elgondolkodhass, a Te cégedben hogyan érdemes alkalmazni olyan összefüggéseket, amelyek hatékonyabb közösségi médiajelenlétet garantálhatnak.

Mikor egyszerű a válasz a Téged foglalkoztató kérdésre? Ha már megalkottad az üzleti stratégiád, a márkastratégiád, a marketing- és online marketing stratégiád, az éves marketingterved, és az alapján összeállítottad a közösségi média megjelenéseid koncepcióját, akkor szinte nem is kérdés már, mikor, mit, hogyan és hányszor posztolj a közösségi médiában. Viszont ha ezt a munkát nem végzed el, legalább vázlatosan, nagyon megnehezíted a dolgod.

De most nézzük csak a lehetőség oldalt. Ott mi lehet a kulcskérdése a hatékony online közösségi kommunikációnak. Szerintem ez:

 

Mire kíváncsi valójában a márkám értékeiből a közönségem?

 

Nem a vásárlód, a közönséged! Mert a közösségi média nem az eladás terepe, hanem a csábításé, a befolyásolásé, a bizalomépítésé! Is itt is igaz, gondolkozz fordítva: ne azt promótáld, amit el akarsz adni, hanem azokat a témákat, ügyeket, értékeket, ami a közönségednek fontos. Mert ha őket jól célzod, könnyebben válnak a vásárlóiddá, visszatérő, értékes ügyfeleiddé.

MINDEN MÁS A VIDEÓBÓL KIDERÜL!

2019.12.21.

Más is érdekel? Nézz szét!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban