Mi legyen az ÚJ MÁRKANÉV?

Márkanév-adás, szlogenalkotás és márkastratégia

SZÁMÍT!

Egy jó márkanevet szinte bárki ki tud találni. Igen, Te is. Csak nem biztos, hogy akkor és úgy, amikor és ahogyan szükség lenne rá. Te is érezheted, hogy a márkanév meghatároz: arra építesz megjelenést, marketinget, értékesítést, vagyis vevővonzó képességet. Ezért SZÁMÍT, milyen potenciálja van egy márkanévnek és magának a márkastratégiának! Mert pusztán egy jó név vagy szlogen nem jelent semmit, ha nem tölthetjük meg olyan tartalommal, amiből már könnyű építkezned. A márkanév nemcsak azt fejezi ki, amit akarsz adni, hanem azt is, ahogyan a legértékesebb célcsoportjaid szívesen látnak és fogadnak. Én egy új márkát megalapozni segítek neked!

 

Érdekel a márka-tanácsadás!

Mire ad választ a Sikerfejlesztés útelindító Márkacsomagja?

1. Mi legyen új márkád neve?

Ami megfelel céljaidnak, ami előnyös a piacodon, és ami köré a márkastratégia megalkotásával üzleti sikert építhetsz.

2. Mi legyen új márkád szlogenje?

Ami jól azonosít, ami megjegyezhetővé tesz, és amivel jobban magadhoz vonzod a vásárlókat.

3. Hogyan összegezzük az új márka értékeit és versenyelőnyeit?

Ez annak összegyúrása, hogy mink van, mit tudunk és akarunk, illetve minek és hogyan akarjuk láttatni a márkát a vásárlókkal. Ezek a gondolatok, érzések, állítások lehetnek alapjai a márka marketing tevékenységének.

4. Hogyan lesznek kommunikálhatóak az új márka értékei és versenyelőnyei?

Ez egy kommunikációs lehetőség-összefoglalás arról, hogyan mutathatóak meg egy márka értékei, miben és milyen ügyfél-találkozási pontokon teheti vonzóbbá magát.

5. Mi legyen a márkafilozófiád?

Hogyan akarsz működni, létezni a piacodon és a világban, pénzt keresni, vagy épp az ügyfeleiddel bánni. Egyebek mellett ezeket összegzi a márkafilozófia. Haszna, hogy belső iránytűként funkcionál számos céges működési terület megtervezésében és felépítésében.

6. Mi legyen a márkád küldetése?

Ez nemcsak céged céljainak és személyes célkitűzéseidnek az összegzése, hanem olyan piaci, szociális, társadalmi értékmeghatározásoké is, amikkel azonosulhatnak vásárlóid is, vagyis ha ezt jól meghatározzuk, könnyebben lesz egy vonzó marketing-történeted a márkádról.

7. Mik legyenek az új márkád legfőbb üzenetei?

Ez annak összefoglalása, melyek a legfőbb üzenetek, amikkel az új márkád meg akarja szólítani a közönségét. Nemcsak vásárlókat, hanem például partnereket, jövendőbeli munkatársakat is.

8. Milyen főbb formái és csatornái legyenek a márkakép formálásának?

Egy márkáról alkotott kép a közönség fejében áll össze és folyamatosan változik. Szükséges összegezni azokat az eszközöket, csatornákat és találkozási pontokat, ahol befolyással akarsz lenni a márkádról alakuló képre. Ez az összegzés mondhatni egy alaptérkép, ebből már könnyebb eredeztetni ajánlatokat, marketing és PR-kampányokat, vagy akár az egész éves marketingtervet.

9. Milyen viszonyban legyen az új márkanév más megjelenésekkel?

Egy márkanév nem feltétlenül cégnév. És a márkádnak nem feltétlenül direkt, saját név alatt kell vagy lehet építkeznie mondjuk a közösségi médiában. Vagy lehetnek új márkádnak almárkát jelentő termékei, szolgáltatásai, és ezeket a viszonyokat is tisztázni érdemes egy márkastratégiai tervezetben, jó neveket találni mindenre.

 

Ezek a kérdések és az ezekre adott válaszok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy legyen egy üzletileg értékes MÁRKA stratégiád!

Érdekel a márka-tanácsadás!

DE NÉZZÜNK PÉLDÁKAT IS!

Íme néhány márkanév és szlogen, és egy-egy példa, hogy mi is eredeztethető egy jól megragadott márkanévből. Egyik név sem a semmiből keletkezett, megelőzte olyan vizsgálat, amiről fentebb olvashattál. Mert az elemzés alapján már jóval könnyebb volt megalkotni a nevet és a szlogent, és azt, hogy miben is rejlik az új márka potenciálja!

 

Cupp! – Ahol szeretsz találkozni!

Ha ez egy kávézó, cukrászda neve, máris könnyen közvetíti magáról, hogy hangulatos találkozási pont, ahová mindig érdemes visszatérni. A Cupp! kedves, játékos irányokat adhat a vizuális megjelenésben, de még reklámajánlatban is: „Ha betérsz hozzánk pároddal, és nyomtok egy puszit, egyikőtök kávéja ajándék!”

 

HáziNindzsa – A Te mindenre elszánt házőrződ!

Már a márkanév sugallja azt a profizmust és elszántságot, amit mondjuk egy biztonságtechnikai cégtől elvárnál. A márkanév egyben stílus is, sokkal közvetlenebb kommunikációt tesz lehetővé a marketingben, mint a konkurencia, és sokkal inkább építhető hozzá a gerillamarketing megannyi izgalmas eszköze.

 

Okosankeress.hu – Megint pénz áll a házhoz!

Te milyen nevet adnál egy olyan állásportálnak, ami kifejezetten mellékállásokat kínál? És persze jó lenne, ha könnyen érthető, jól megjegyezhető, ékezet nélküli magyar név lenne. Én erre a megoldásra jutottam. Hogy mennyire alkalmas már maga a márkanév és a szlogen megszólítani a plusz pénzt keresni akarókat, könnyen eldöntheted.

 

Numismate – Your Friend in Numismatics!

Jól csengő márkanévre nemzetközi megjelenéskor is nagy szükség van. Ez az angol név és szlogen alkalmas univerzális kommunikációra, hiszen jól kifejezi a piacot és a márka ügyfelekhez való viszonyulását. Nem mellesleg a márkanév alkalmas szlengkifejezésnek, amivel a márka magát és ügyfeleit illetheti. Hogy érthetőbb legyen: a „Numis” a numizmatikára, a régi pénzekkel foglalkozó tudományágra utal, míg a „Mate” társat jelent, vagyis a Numiztársad, ha régi bankjegyeket vásárolnál.

 

Sikerfejlesztés – Sikerélményt alkotok!

Ezt volt a legnehezebb megalkotni… :) Ez a saját márkám, és azért kedvelem, mert egy pozitív, mégis ritkán használt fogalomra építve adja meg a könnyebbséget, hogy üzletről, sikerről, marketingről és kommunikációról ezerféleképpen szólhassak.

 

Mit kaphatsz a Sikerfejlesztéstől ebben a csomagban?

 

Ez a márkastratégiai tanácsadás így zajlik:

1. Akard a fejlődést és állj készen a márkastratégia megvalósítására is!

2. Küldj üzenetet nekem és én 24 órán belül válaszolok.

3. Egyeztetünk egy időpontot, hogy röviden áttekinthessük a céljaid és igényeid.

4. Kapsz egy rövidebb, a márkastratégia megalkotásához szükséges kérdéssort.

5. A kérdések megválaszolására írásban, jegyzetben, gondolkodásban 1 heted lesz.

6. Ezután nekem lesz 2 hetem, hogy összeállítsam a vázlatos márkastratégiád, különböző névváltozatokkal és szlogenváltozatokkal.

7. Ezután ismét konzultálunk és átbeszéljük a tervezetet.

8. Ha még nem találtuk meg az igazi megoldást valamiben, újabb 1 hét gondolkodás és tervezés jön részemről.

9. Újra egyeztetünk, és ha elfogadhatóak a javaslatok, akkor a márkastratégiád összegzését írásban is megkapod!

 

Ennek a márka-tanácsadási csomagnak a díja: 120.000 Ft+Áfa

 

Fontos tudnod: számomra rendkívül izgalmas terület a márkastratégia megalkotása, így csak olyan márkaösszegzést, nevet, szlogent adok ki a kezem közül, amiben maradéktalanul hiszek és hihetsz Te is. Ha nem ilyen eredményre jutunk, visszafizetem a pénzed!

 

Jelentkezz márka-tanácsadásra, írj üzenetet!

Más ajánlat is érdekel!

Stratégiák

Sikeriránytű NEKED!


Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás személyes márkát építőknek

Marketing

Sikeriránytű VÁLLALKOZÁSODNAK!


Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás kisvállalkozóknak

Projektvezetés

Hogyan hajtson hasznot neked a KÖZÖSSÉGI MÉDIA?


Stratégiák, tartalmak és hirdetésmenedzsment

Tanácsadás

Hogyan hajtson hasznot neked a GOOGLE?


Stratégiák, hirdetéstervezés és menedzsment

Képzés

Hogyan hajtson hasznot neked a HÍRLEVÉL?


Stratégiák, adatbázis-építés és hírlevél-menedzsment

VÖRÖSKERESZT

Ismerd meg a VÖRÖSKERESZT munkáját!


Támogasd a Csongrád-Csanád megyei szervezetet!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban