Sikeriránytű NEKED!

Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás személyes márkát építőknek

SZÁMÍT!

Ha nagy útra indulsz, jó eséllyel alaposan felkészülsz. Igyekszel megismerni a helyet, ahová mégy, foglalsz szállást, megtervezed az útvonalad és bepakolsz a csomagjaidba mindent, amire szükséged lehet. Szakértői tudásodra alapozva vállalkozni ilyen izgalmas kaland. És ahogy a nagy utazásoknál, itt is SZÁMÍT, hogyan készülsz fel az utazásra, egy újabb sikeres üzleti életszakaszra! Szükséged van eddigi sikereid tapasztalatira, eszedre és szívedre! Légy akár pénzügyi tanácsadó, coach, ügyvéd, pszichológus, természetgyógyász, masszőr, nyújts bármilyen szolgáltatást, személyes márkaépítésben a rád szabott stratégia jelenti az új fejlődési szakaszod SIKERIRÁNYTŰJÉT!

 

Érdekel a Sikeriránytű!

Mire ad választ NEKED a Sikeriránytű?

1. Hogyan érdemes láttatni magad a közönséged szemében?

Hogyan maradj hiteles és légy vonzóbb a legértékesebb ügyfeleidnek. Ez a márkaépítés fókusza, amiben a hiteles karaktered közvetíti szolgáltatásaidat, bizalmat ébresztve minden ponton. Ennek a karakternek a megjelenését, eszközrendszerét, jellemzőit fontos összegezni, megtervezni, fejleszteni.

2. Milyen további lehetőségeid vannak pénzt keresni?

Nagy valószínűséggel felépítettél valamit, jó szakember vagy, hiteles és sikeres. Ha tovább akarsz lépni, fontos körbejárni üzleti lehetőségeid, üzleti modelled, hogy a bevételszerzési formák fejleszthetőek-e, a célzott piacodon kívül milyen lehetőségek várhatnak, vagy éppen érdemes-e szűkítened a célközönséged.

3. Hogyan értékeljen téged a piac?

Miért, miben és hogyan vagy jobb, mint mások? Miért téged válasszon valaki? Ha ezekre a kérdésekre olyan választ adunk, amivel az ügyfeleid azonosulni tudnak, és előnyösebb választás leszel nekik, akkor ez a felfogás lesz új sikereid egyik alapja. Ez a versenyelőny-építés, és ez nem csak a „nagyok” pályája.

4. Milyen lehetőségek rejlenek abban, hogy kiknek adsz el?

Kik a legjobb ügyfeleid és ők rád ismernek-e, hogy Te vagy az igazi számukra? Mindenkinek akarsz eladni vagy csak a legértékesebb ügyfeleknek? Ha jobban láthatóvá tesszük, kiknek érdemes eladnod, az is tisztább lesz, őket hogyan, mivel szólítsd meg és érdeklődésüket hogyan tereld magadhoz.

5. Milyen árakon kínáld a szolgáltatásaid?

Tervezett megújulásod változást hozhat az árstratégiádban is. Van, amit hasznos lehet drágábban vagy máshogy adnod. Az áraid is a stratégiád része, és az a dolguk, hogy a megismerkedés és a bizalom építésének útján segítsék azokat, akiket Te akarsz, hogy rád találjanak.

6. Milyen új ajánlatokat érdemes kidolgoznod?

Sokan másképpen keresik azt, vagy másképp vásárolnák meg azt, amit kínálsz. Egy stratégiai újratervezésnek ezért lehet része a belépő szolgáltatások, ajánlatok, ajánlati csomagok tudatosabb felépítése. Ha az ajánlatok jobban megfoghatják az ügyfeleid, az nagy segítségedre lesz a hirdetési stratégiád megalkotásakor is.

7. Hogyan érd el hatékonyabban azokat, akiket meg akarsz szólítani?

Milyen eszközeid vannak vagy legyenek online és a való életben a marketingedben? Milyen csatornákon – honlap, blog, közösségi média, szórólap, ajándékkártya – lehet és kell kommunikálnod, és legfőképp: mi hozhat többet a konyhára? Mert nem mindegy, mennyi időt, pénzt visz el a marketingmunka, ahogyan a hatékonyság sem!

8. Milyen honlapra lehet szükséged?

Hogy szükséged van-e saját honlapra, és ha igen, az hogyan lehet hasznos része a marketing-gépezetednek, arra a közös elemző munka ad választ. Általában elmondható, hogy egy személyes szakértő honlapja nem pusztán bemutatkozásra való, hiszen fontos eszköze az online bizalomépítésnek, és annak is, hogy az eladások támogatására többféle módon nyiss ajtót már a honlapodon.

9. Hogyan érdemes jelen lenned a közösségi médiában?

Nemcsak arra kell a válasz, milyen közösségi médiát használj, hanem arra is, hogyan, milyen tartalmakkal, rendszerességgel, tartalom-szolgáltatással érhetsz el jobb eredményeket. A közösségi média az érzelmek világa a maga sajátos törvényszerűségeivel, ezt pedig nélkülözhetetlen a saját javadra fordítanod.

10. Milyen stratégia mentén érdemes hirdetned?

Ha hirdetésekre akarsz vagy kell költened, nem mindegy, milyen megtérüléssel teszed, vagy ahogy az sem, milyen ingyenes lehetőségeket tudunk feltárni. Többféle hirdetési csatorna is szóba jöhet online és akár offline is, és arra a stratégia adhat választ, mi lehet számodra értékesebb, hol, milyen ajánlatokkal és üzenetekkel lehet sikeresebb a hirdetési kampányod.

11. Hogyan építheted hírneved online és a való életben?

Személyes értéked és szolgáltatásaid értékét is növeli, ahogyan a szűkebb vagy tágabb közösséged megbecsül téged. Hírneved mindig a legdrágább kincsed, ezért sem mindegy, mit kezdesz vele, milyen lehetőségeket használsz ki, hogy ismertséged és megbecsültséged a számodra értékes piacokon tovább emelkedjen.

12. Hogyan fejlesztheted a kapcsolatépítésed, hogyan generálhatsz ajánlásokat?

Mint a legtöbb szakértő esetében, nálad is a bizalomépítés lehet az értékesítés egyik legfőbb kulcsa, és az, hogy az elégedett ügyfeleid ajánlanak téged. Vannak piacok, ahol ez alapjaiban soha nem változik meg, ám kidolgozható olyan online és offline eszközrendszer, ami ezeket a folyamatokat hasznosan támogatja.

 

Ezek a kérdések és az ezekre adott válaszok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy legyen ÚJ stratégiád, legyen SIKERIRÁNYTŰD!

Ennek a tanácsadási csomagnak a díja: 120.000 Ft+Áfa

Érdekel a Sikeriránytű!

Mit kaphatsz a Sikerfejlesztéstől ebben a csomagban?

Ez a személyre szabott stratégiai tanácsadás így zajlik:

1. Akard a fejlődést és állj készen az ötletek megvalósítására is!

2. Küldj üzenetet nekem és én 24 órán belül válaszolok.

3. Egyeztetünk egy időpontot, hogy röviden áttekinthessük a céljaid, a tanácsadás menetét.

4. Kapsz egy részletes, az üzleti és marketing tervezés folyamatát összegző kérdéssort.

5. A kérdések megválaszolására írásban, jegyzetben, gondolkodásban 1 heted lesz.

6. Ezután 1-1,5 órás konzultációt tartunk online, részletesen átbeszéljük válaszaid.

7. Ekkor nekem lesz 1 hetem, hogy vázlatosan összeállítsam a stratégiád minden lényeges részterületet érintve, illetve olyan prioritások alapján is, amiket leegyeztettünk.

8. Ezután ismét konzultálunk és átbeszéljük stratégiai terved, vagyis a Sikeriránytűd.

9. Visszajelzéseid alapján ezt a tervezetet tovább csiszolom, és a végleges változatot rövid áttekintő összegzésként írásban is megkapod.

 

KAPSZ MAJD:

  • új ötleteket

  • piaci megfejtéseket

  • továbbgondolnivalót

 

És kezedben lesz egy Sikeriránytű

a személyes üzleti fejlődésed kalandos útján!

 

Mikor nincs szükséged a Sikeriránytűre?

  • ha jó minden, ahogy van és az ügyfélszerzésed fenntartható

  • ha az ajánlások a piacodon nagyon jól működnek és ebben nem várható csökkenés

  • ha nem hiszel eléggé a személyes marketing jelentőségében

  • ha nem befektetésként kezeled a marketinget

  • ha nincs elég erőforrásod a fejlődéshez: idő és/vagy pénz (főleg idő)

 

Mikor válaszd a Sikeriránytűt?

  • ha új ügyfeleket akarsz

  • ha értékesebb ügyfeleket akarsz

  • ha kutatod az új bevételszerzési lehetőségeket

  • ha fel akarsz zárkózni online kommunikációban és marketingben

  • ha jobban ki akarod használni, amid van

 

Jelentkezz Sikeriránytűdért, írj üzenetet!

 

Más ajánlat is érdekel!

Marketing

Sikeriránytű VÁLLALKOZÁSODNAK!


Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás kisvállalkozóknak

MÁRKANÉV

Mi legyen az ÚJ MÁRKANÉV?


Márkanév-adás, szlogenalkotás és márkastratégia

Projektvezetés

Hogyan hajtson hasznot neked a KÖZÖSSÉGI MÉDIA?


Stratégiák, tartalmak és hirdetésmenedzsment

Tanácsadás

Hogyan hajtson hasznot neked a GOOGLE?


Stratégiák, hirdetéstervezés és menedzsment

Képzés

Hogyan hajtson hasznot neked a HÍRLEVÉL?


Stratégiák, adatbázis-építés és hírlevél-menedzsment

VÖRÖSKERESZT

Ismerd meg a VÖRÖSKERESZT munkáját!


Támogasd a Csongrád-Csanád megyei szervezetet!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban