Sikeriránytű VÁLLALKOZÁSODNAK!

Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás kisvállalkozóknak

SZÁMÍT!

Ha szorít a piaci cipő, vagy ha megérett a lehetőség tovább fejlődni, akkor ismét eljött az üzleti (újra)tervezés ideje. Amikor érdemes összeszedni mindent, ami van: tapasztalatot, piaci információt, zsigeri ráérzést, hogy az út az ismeretlenbe több lehetőséggel kecsegtessen, mint amennyi kockázatot rejtsen. A stratégia arra ad választ, HOGYAN érheted el új üzleti céljaid vállalkozásoddal. Mi térül meg, hogyan légy vonzó a piacodon, hogyan tálald üzeneteid, ajánlataid. Maga az üzleti terv szinte semmit, de a tudatos üzleti tervezés annál többet SZÁMÍT! Képviselj bármilyen iparágat, kínálj bármilyen terméket vagy szolgáltatást, a vállalkozásodra szabott stratégia jelenti az új fejlődési szakaszod SIKERIRÁNYTŰJÉT!

 

Érdekel a Sikeriránytű!

Mire ad választ VÁLLALKOZÁSODNAK a Sikeriránytű?

1. Milyen lehetséges irányai vannak céged márkaépítésének?

Hogyan azonosítják a vállalkozásod? Hogyan lehet elősegíteni az érzelmi kapcsolódást a márkád és a vásárlóid között? A márkafejlesztés célja érzelmek, üzenetek, történetek mentén szorosabbra fűzni a kapcsolatod a vásárlókkal, hogy jobban megbecsüljenek, visszatérjenek és ajánljanak. Ha a márkád világosan láttatja önmagát és világosabban kommunikál, a kapcsolódás erősebb lesz, ahogy több a bevételed.

2. Hogyan fejleszthető vállalkozásod üzleti modellje?

Megszokott, ahogyan pénzt keresel, megszokott, ahogyan pénzt keresnek mások a piacodon. De a fejlődés nem a megszokásról szól, ezért lehet szükség újra áttekinteni a piaci folyamatokat, trendeket, üzleti lehetőségeket, hogy másképp, máshogyan érdemes-e plusz bevételi forrásokat kiépítened.

3. Hogyan építhetők tovább a versenyelőnyeid?

Azért kezdtél el vállalkozni, mert valamiben több vagy, jobb vagy, mint mások. Amit mindebből a vásárlóid valóban érzékelnek, az az igazi versenyelőnyöd. Ezt szükséges nemcsak jobban megmutatni, de fejleszteni és új lehetőségeket is feltárni, hiszen ez az a terület, amit ha jól gondozol, új sikereid alapját teljesíted ki.

4. Milyen új lehetőségek rejlenek célpiacaidban és célközönségeidben?

Kiknek adsz el, és minden lehetőséget jól kihasználsz-e? Hatékonyan tudja-e megszólítani a marketinged azokat, akinek el szeretnél adni? Kikre érdemes fókuszálnod, ha eladsz? Ez olyan terület, ahol könnyen fedezhetők fel új lehetőségek, ám ezeket is a várható megtérülés szemszögéből lesz érdemes megvizsgálni.

5. Milyen árstratégiai megközelítéseket lehet hasznos alkalmaznod?

Érték és értéknek érzékelés. Ha ez van árstratégiád fókuszában, na meg a vásárlód üzleti és pszichés viselkedésének az ismerete, akkor termékeid, szolgáltatásaid árazásaiban, akcióid kidolgozásában sokkal differenciáltabban, eredményesebben járhatsz el. Így könnyebben engedheted el az olcsóságot, jobban átláthatod a rövid- és hosszú távú megtérülést ígérő lehetőségeket.

6. Milyen új ajánlatokat érdemes kidolgoznod?

Ha új ajánlatokról van szó, nemcsak akciókban, kedvezményekben, kampányokban fontos gondolkodni, hanem áttekinteni a vásárló érzelmi működését: hogyan akarhat szívesebben vásárolni? Hogyan érezheti jobban magáénak, amit kínálsz és ez neked hogyan érheti meg jobban? Legtöbbször előnyös voltodat a vásárlóid az ajánlataiddal találkozva érzékelhetik.

7. Hogyan érd el hatékonyabban azokat, akiket meg akarsz szólítani?

Minden eredményt hozó eszközt, csatornát kihasználsz a marketingedben? Jól használod ezeket vagy vannak még kiaknázatlan lehetőségek. A stratégiád újraalkotásában választ kell keresni, ahogy arra is figyelemmel kell lenni, hogy az eszközök és csatornák megválasztása még nem garancia semmire, mert a döntő a vásárlót bevonzani képes ajánlat és érzelmi tálalás.

8. Milyen irányban fejleszd tovább honlapodat?

Vállalkozásodnak jó eséllyel van már honlapja. Mivel ez egy fontos bizalomépítő eszköz a marketing-gépezetedben, lényeges áttekinteni, tartalmilag, szerkezetileg és vizuálisan, hogy mennyire hatékonyan támogatja az értékesítésed. Nyit-e a honlapod elég kapcsolódást az ügyfeleid igénye felé, megkönnyíti-e eléggé, hogy rád találjanak és eligazodjanak a vásárlásig vezető úton? Egy jól felépített webes megjelenés sokat hozzátehet nemcsak a megítélésedhez, hanem az eladásaid növeléséhez is.

9. Hogyan érdemes jelen lenned a közösségi médiában?

Nem a cégedre lesznek kíváncsiak az emberek a közösségi médiában. Mert a közösségi média nem úgy működik, ahogy Te szeretnéd, nem az eladás közvetlen terepe, hanem a befolyásolásé és a vonzóságé! Mondandódra, érdekes, hasznos vagy épp szórakoztató, elgondolkodtató tartalmaidra lesznek kíváncsiak. És ha tartalom-szolgáltatásod úgy építed fel, ahogyan a piacodon a legoptimálisabb, erős felhajtóereje lehet a jelenlétednek, amit a kasszádnál is érzékelni fogsz.

10. Milyen stratégia mentén érdemes hirdetned?

Ha pontosabb akarok lenni: hirdetéseket tesztelned! Mert a megtérülés szemüvegén keresztül nézve több hirdetési csatorna is hasznos lehet, de az sem mindegy, milyen ajánlattal, üzenettel, kiket és hogyan céloznak a hirdetéseid az egyes csatornákon. Mindezt tesztelni érdemes, hogy a piacod, a közönséged válassza ki azokat a lehetőségeket, amik számodra a legkecsegtetőbbek.

11. Hogyan építheted a céged hírnevét online és a való életben?

Hogy szükséged van-e PR tevékenységre, megjelenned a médiában, vagy civil szervezetekkel együttműködve közös kampányokat megvalósítani, arra üzleti stratégiád és célpiacod sajátosságai adhatják meg a választ. Komoly márkaépítő erő rejlik a hírnévépítésben, de közel sem biztos, hogy erre érdemes fókuszálnod. Viszont ha igen, és érdemesnek tűnik ebbe befektetned, kiváló eszközöd lesz minden ilyen tevékenység.

12. Hogyan fejlesztheted üzleti kapcsolataid, hogyan generálhatsz ajánlásokat?

Üzleti sikered gyakran múlik azon, kiket ismersz, kikkel tudsz megismerkedni, és kik ajánlják másoknak a céged. Több tudatossággal, stratégiát alkotva ezen a területen is szépen építhetők fel újabb sikerek. Ennek a fejleszthető területnek meglehet a maga online és offline eszköztára, amit vétek nem kihasználni.

 

Ezek a kérdések és az ezekre adott válaszok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy legyen ÚJ stratégiád, legyen SIKERIRÁNYTŰD!

Ennek a tanácsadási csomagnak a díja: 180.000 Ft+Áfa

Érdekel a Sikeriránytű!

 

Mit kaphatsz a Sikerfejlesztéstől ebben a csomagban?

 

Ez a vállalkozásodra szabott stratégiai tanácsadás így zajlik:

1. Akard a fejlődést és állj készen az ötletek megvalósítására is!

2. Küldj üzenetet nekem és én 24 órán belül válaszolok.

3. Egyeztetünk egy időpontot, hogy röviden áttekinthessük a céljaid, a tanácsadás menetét.

4. Kapsz egy részletes, az üzleti és marketing tervezés folyamatát összegző kérdéssort.

5. A kérdések megválaszolására írásban, jegyzetben, gondolkodásban 1 heted lesz.

6. Ezután 2 órás konzultációt tartunk online, részletesen átbeszéljük válaszaid.

7. Mivel nem lesz idő mindent átbeszélni, ezért 1 héten belül tartunk egy újabb 2 órás egyeztetést.

8. Ekkor nekem lesz 1 hetem, hogy vázlatosan összeállítsam a stratégiád minden lényeges részterületet érintve, illetve olyan prioritások alapján is, amiket leegyeztettünk.

9. Ezután ismét konzultálunk és átbeszéljük stratégiai terved, vagyis a Sikeriránytűd.

10. Visszajelzéseid alapján ezt a tervezetet tovább csiszolom, és a végleges változatot egy alaposabb áttekintő összegzésként írásban is megkapod.

 

KAPSZ MAJD:

  • új ötleteket

  • piaci megfejtéseket

  • továbbgondolnivalót

 

És kezedben lesz egy Sikeriránytű

a vállalkozásod üzleti fejlődésének izgalmas útján!

 

Fontos tudnod: a Sikeriránytű jó kérdéseket és jó válaszokat segít találni, de nem helyettesíthet egy átfogó, a céged minden működési területére kiterjedő mélységi elemzést és értékelést, vagy a stratégiákból eredő tervező munkát. Egy ilyen mélységi stratégiai újratervezés akár több, specializált tudású szakértőt kíván, hónapokba is telhet, és a díjazása is más kategóriát jelent.

 

Mikor nincs szükséged a Sikeriránytűre?

  • ha jó minden, ahogy van és az üzleti működésed fenntartható

  • ha a bevett megoldások a piacodon nagyon jól működnek és nem várható változás

  • ha nem hiszel eléggé a marketing vásárlói pszichén alapuló megközelítésében

  • ha nem befektetésként kezeled a marketinget

  • ha nincs elég erőforrásod a fejlődéshez: idő és/vagy pénz (főleg idő)

 

Mikor válaszd a Sikeriránytűt?

  • ha új vásárlókat vagy több visszatérő vevőt akarsz

  • ha értékesebb vásárlókat akarsz

  • ha kutatod az új bevételszerzési lehetőségeket

  • ha fel akarsz zárkózni online kommunikációban és marketingben

  • ha jobban ki akarod használni, amid van

 

Jelentkezz Sikeriránytűdért, írj üzenetet!

Más ajánlat is érdekel!

Stratégiák

Sikeriránytű NEKED!


Üzleti és marketing stratégiai tanácsadás személyes márkát építőknek

MÁRKANÉV

Mi legyen az ÚJ MÁRKANÉV?


Márkanév-adás, szlogenalkotás és márkastratégia

Projektvezetés

Hogyan hajtson hasznot neked a KÖZÖSSÉGI MÉDIA?


Stratégiák, tartalmak és hirdetésmenedzsment

Tanácsadás

Hogyan hajtson hasznot neked a GOOGLE?


Stratégiák, hirdetéstervezés és menedzsment

Képzés

Hogyan hajtson hasznot neked a HÍRLEVÉL?


Stratégiák, adatbázis-építés és hírlevél-menedzsment

VÖRÖSKERESZT

Ismerd meg a VÖRÖSKERESZT munkáját!


Támogasd a Csongrád-Csanád megyei szervezetet!

Megismernél? Küldj üzenetet!

„El is határoztam most, hogy csak azt csinálom ezentúl, amiből hasznom lehet, amihez kedvem van, és ami jobbá, élvezetesebbé teszi majd az életet.”

Szoboszlay György főhadnagy a szovjet hadifogságban